Det är intressantast att läsa om


Jag kom på att jag har haft en och samma omröstning ute på bloggen sedan i november...
Så här blev resultatet, som för övrigt är ganska representativt för vad jag väljer att lägga tonvikten på i den här bloggen.
Tack ni som har röstat!


Några åsikter om vad som är intressantast att läsa om:

Anonym användare kommentarar...   139 dagar sedan, 18 nov 2009
Aktuellt i kungahusen och kungliga porträtt är lika intressanta att läsa. Fortsätt med dem.


Anonym användare kommentarar...   82 dagar sedan, 13 jan
Historiska händelser är intressantast tycker jag. Det andra om dagens kungligheter får man så mkt av ändå. Grattis förresten till en fantastiskt blogg
Neta

Anonym användare kommentarar...  16 dagar sedan
Aktuellt i kungahusen är intressant då man får veta vad som händer idag och får lätt inblick i kungahistorien för den som är måttligt intresserad. Jättebra blogg förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0