Bloggvila...


För tillfället har jag inte så mycket inspiration för att skriva kungliga inlägg.
Efter det kungliga bröllopet tidigare i år, har mer och mer av mitt engagemang för den här bloggen försvunnit och jag har på sista tiden skrivit alltmer sällan. Då med fokus på sådant som redan står att läsa i de flesta andra medier.
Det är därför hög tid att ta en liten paus och fundera på vad jag fortsättningsvis vill fokusera på här.

Planerar att vara igång igen mot slutet av den här månaden :)

/Johannes

Kommentarer
Postat av: Gealach/Monica

Så blir det ibland - ta bara inte bort bloggen, den är en bra informationskälla, tycker jag. Det är roligt att du skriver så informativa och innehållsrika inlägg, till skillnad från många andra som skriver om samma tema.

2010-10-11 @ 17:32:49
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Tycker detsamma som Monica

det är intressant att läsa

din blogg om de kungliga.

Hoppas att du kommer åter.

Trevlig dag.

2010-10-12 @ 16:59:49
Postat av: Johannes

Hej Gealach och Ingrid och tack för snälla kommentarer! Jättekul att höra.



Ska återkomma med bloggen, vill bara ta en liten paus...

2010-10-12 @ 19:06:36
Postat av: Malin

Hoppas du återkommer till bloggen med nya o gamla anekdoter om våra kungligheter!

2010-10-15 @ 19:43:54
Postat av: Johannes

Hej Malin och tack för din kommentar! Nu är jag igång igen, tröttnade på pausen...

2010-10-18 @ 15:35:52
Postat av: Neta

Ser att Du bloggar igen. Jättebra ! Du har bästa bloggen. Kram

2010-10-18 @ 22:46:28
URL: http://adika.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0