Kungafamiljen under Nobelprisutdelningen




Så är årets Nobelprisutdelning i Konserthuset avklarad.
Tyvärr missade jag hela ceremonin då jag befinner mig på ett tåg där internetuppkopplingen inte är den bästa. Jag får helt enkelt lägga krutet på banketten i kväll i stället...
Jag kan dock konstatera att mina spekulationer från i går besannades, då såväl drottning Silvia som kronprinsessan Victoria använde de diadem som jag tyckte skulle bäras; de Leuchtenbergska safirerna respektive Ståldiademet.

Skärmdump: SVT


Kommentarer
Postat av: Åsa & Johanna

EXTRA!!

Victoria är gravid. Det ser vem som helst.

2010-12-10 @ 18:49:47
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Vad krävs för att bli bjuden på nobelfesten ?

2010-12-10 @ 18:52:23
URL: http://www.icedaniel.se
Postat av: Anonym

Generellt sett tillhör man antingen gruppen av högsta representanter för Sverige eller så har man någon koppling till Nobelpristagarna eller Nobelstiftelsen.

2010-12-10 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0